Femma

Rita Renckens
rita.renckens@gmail.com

Femma is een vereniging van en voor vrouwen. Geëngageerde vrijwilligers maken en dragen de organisatie waarvan de deur openstaat voor alle vrouwen. Er wordt geijverd voor de emancipatie van de vrouwen en voor gendergelijkheid in onze maatschappij en wereldwijd. Femma, dat zijn vrouwen die bewegen! Bezige bijen. Zowel op afdelingsniveau als regionaal wordt er een grote waaier aan activiteiten georganiseerd. Avontuurlijk, creatief, culinair, confronterend, reizend, genietend … Voor ieder wat wils. Ontmoeting staat centraal.

Ben je geïnteresseerd, neem dan zeker contact op. We zullen je met plezier meer uitleg geven over onze werking of activiteiten. Als nieuwe inwoner een uitstekende gelegenheid om mensen te leren kennen en contacten te leggen.

Deel deze vereniging: