Gezinsbond

Tine Seghers
gezinsbondberlaar@gmail.com

Gezinsbond Koningshooikt is een lokale afdeling van de Gezinsbond, de de grootste gezinsvereniging van het land.

De Gezinsbond is er voor iedereen: voor gezinnen met één, twee of meer kinderen, eenoudergezinnen, voor nieuw samengestelde gezinnen en voor plus-, zorg- of adoptieouders … en ook voor grootouders. De vereniging geeft handige tips, duidelijk advies, heeft een kinderoppasdienst en ze verdedigt de belangen van alle gezinnen bij de beleidsmakers.

Bij de geboorte van je eerste kindje heb je recht op een gratis kennismakingslidmaatschap. Elk lid ontvangt de brieven aan jonge ouders, het krantje ‘De Bond’ en regelmatig de afdelingsnieuwsbrief met info over plaatselijke activiteiten zoals o.a. tweedehandsbeurzen, garageverkopen, zoektochten en zoveel meer.

Deel deze vereniging: