Dansclub SCRATCH

contacteren@dansclub-scratch.be

Scratch!  is een familieclub, waar iedereen die wil dansen, kan dansen. Bij Scratch! hechten ze veel belang aan persoonlijk contact en begeleiding. Elke danser is anders, uniek en bijzonder, maar ze hebben allemaal één ding gemeen: ze houden allemaal van dansen en dat doen ze bij Scratch!, dé dansfamilie van Koningshooikt. Door een mix van fun & oefenen te combineren, gaat de club via een degelijke opleiding voor de optimale ontwikkeling van ieders danstalent.

Anno 2024 is Scrtach! een gevestigde waarde in Koningshooikt en de omgeving van Lier. Je kunt er wekelijks terecht voor verschillende dansgenres: breakdance, buikdans, country line dance, freestyle, kidsdance, kleuterdans, streetdance & urbanized. Momenteel telt de club 11 docenten, 23 dansgroepen en meer dan  250 leden.

Als ‘dansclub on the move’ is Scratch! constant op zoek naar manieren om verder te kunnen groeien. Streven naar verbetering is dan ook een blijvende uitdaging.

De komende jaren wil Scratch! zich verder blijven inzetten om een warme club te zijn voor iedereen die de danskriebels te pakken heeft.

Deel deze vereniging: