Lierse modelspoorwegen “De Geit” Vzw

Gaston Van der Voort
0498 03 87 18

Een paar enthousiaste vrienden startten in 1979 een club voor modeltreinen en na 40 jaar is die vandaag nog steeds meer dan springlevend.

Sinds midden 2019 vind je de Lierse modelspoorwegen De Geit  terug in een bijgebouw van het Parochiecentrum Koningshof in een groot gelijkvloers clublokaal gelegen aan de Eikenboslaan 19 in Koningshooikt. Daar installeerden ze verschillende type banen en in de tuin ligt er een buitenbaan (LGB).LMS De Geit is een levendige, gezellige club van en voor treinfanaten in al zijn vormen en mogelijkheden. Wil je er meer over weten, bekijk dan zeker de agenda site of beter nog, breng hen een bezoekje.