LRV Heideruiters Koningshooikt

LRV Heideruiters Koningshooikt is een van de grootste pony- en paardenvereniging van de provincie Antwerpen en aangesloten bij de Landelijke Rijvereniging, kortweg L.R.V., een van de meest prominente ruitersportfederaties in Vlaanderen.

Bij LRV Heideruiters vind je een breed scala aan mogelijkheden om je paardrijvaardigheden te ontwikkelen en te verfijnen. Of je nu een beginner of een ervaren ruiter bent, de club biedt paardrijlessen aan in diverse disciplines, waaronder dressuur, springen, groepsdressuur, eventing, ponyspelen en recreatieve wandelingen.

Als snelgroeiende club streven ze naar uitmuntendheid in alles wat ze doen. Daarom bieden ze hun leden een uitstekende infrastructuur en hoogwaardige trainingen aan. Met zowel binnen- als buitenpiste én professionele instructeurs, zorgen ze ervoor dat elk lid de kans krijgt om zijn of haar vaardigheden te verbeteren en te genieten van de ruitersport op zijn best.

Bij LRV Heideruiters Koningshooikt is iedereen welkom die over een paard of pony én eigen transport beschikt. Voor de jongste ruiters vanaf 7 tot 16 jaar is er een ponyclub, en vanaf 12 jaar kun je aansluiten bij de paardenvereniging

Ontdek de vreugde van het paardrijden in een ondersteunende en stimulerende omgeving en laat je passie voor de paardensport bloeien!

Voor meer informatie over LRV Heideruiters kun je terecht op hun website www.lrvkoningshooikt.be